Personalepolitik

Personalepolitik

I Rengøringsservice Danmark er det den service, som leveres til vores kunder, der er vort kerneprodukt. Det vigtigste aktiv for at kunne udføre denne service, er vores medarbejdere!

Rengøringsservice Danmark er kendt som en virksomhed, der baserer sig på velordnede løn- og ansættelsesvilkår, professionelle og ergonomisk korrekte redskaber, -midler og -metoder samt ledelse baseret på respekt og tryghed for medarbejderne. Derfor er vi også medlem af SBA, som har indgået overenskomst med 3F, overholder Servicenormen, som omfatter overholdelse af flere etiske og praktiske krav; herunder at alle ansatte løbende uddannes, behandles med respekt samt efter loven. Desuden kræver vi, at der tages hensyn til miljø/arbejdsmiljø, og vi er en mangfoldig og rummelig arbejdsplads. Vores rengøring er Svanemærket, hvilket er vores kunders garanti for, at al rengøring bliver udført efter de bedste miljømæssige standarder. Dette fundament i vores virksomhed medfører, at vi til stadighed har en stor jobdatabase med mange uopfordrede ansøgninger fra medarbejdere, som gerne vil arbejde for os.

Rengøringsservice Danmark samarbejder desuden med flere kommuner. Vi har løbende medarbejdere i praktik på mentorordninger, som efterfølgende ofte ender i en fastansættelse i virksomheden. Denne måde at tage et socialt ansvar på, samt muligheden for at ”forme ” de kommende medarbejdere på, er rigtig vital for vores virksomhed, og for de mål vi har med den.